Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Commemoració Dia Internacional per a l'eliminació violència envers les dones

DIMECRES 02 DESEMBRE 2020

Aquest any 2020, l’Ajuntament de Les Avellanes i Santa Linya ha organitzat al voltant del dia 25 de novembre, Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, una xerrada online a través de la plataforma zoom per manifestar el rebuig a la violència que encara avui s’exerceix contra les dones, en la qual hi han participat una trentena de persones, agrair a totes elles la vostra participació.

El dia 25 de novembre, a les 12 del migdia, també és va unir  a la convocatòria de l’ICD que va convidar tota la ciutadania a fer un minut de silenci en els espais públics oberts.

Dies enrere també ens vam adherir a la campanya “Diposita aquí el teu masclisme”, promoguda per l'ICD per reconèixer i desmuntar el masclisme i llençar-lo simbòlicament a la paperera. Es van enganxar a les papereres del municipi adhesius amb aquest lema.

A més s’ha organitzat amb la col·laboració de la Diputació de Lleida, amb l’objectiu de donar coneixements, habilitats i actituds per prevenir, identificar i intervenir en les violències de gènere les persones, grups i comunitats.