NOTICIES

Tast Maridatge V Fira de la Sal - Sal Art

ART A TAULA Maridatge de plats cuinats amb plantes silvestres i productes de proximitat de la zona a càrrec d'Amanda Bataller amb vins biodinàmics del Celler Lagravera Diumenge, 31 d'octubre de 2021, a les 12:30 hores. Cal inscripció previa, al 973454004 (places limitades), preu per persona 10 euros. Tots els participants entraran en un sorteig de un "Lot de Sal" de les Salines de Vilanova de la Sal.

JORNADES EUROPEES DEL PATRIMONI 2021

Un any més, Catalunya celebra les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que té lloc , ininterrompudament a Catalunya, des del 1991. Estan considerades l’activitat participativa més important d’Europa en relació amb el patrimoni cultural. Aquest any, la festa major del patrimoni cultural és més especial que mai: se celebren 30 anys d’organització de les Jornades Europees de Patrimoni a Catalunya. Al llarg d’aquests anys, sota l'impuls de la Generalitat de Catalunya i amb la col·laboració de la Federació de Municipis de Catalunya, l’Associació Catalana de Municipis, l’Institut Ramon Muntaner i l’Associació Capital de la Cultura Catalana, hem apropat la riquesa i la diversitat del patrimoni cultural a la ciutadania. Centenars de municipis, museus, monuments, associacions i entitats culturals d’arreu del territori, any rere any, han obert les portes de casa seva i han donat a conèixer el nostre passat i la nostra identitat cultural. Així doncs, els dies 8 i 9 d’octubre et convidem a viure i celebrar amb nosaltres aquests 30 anys de descobertes del patrimoni cultural català amb noves activitats i experiències singulars: portes obertes el divendres dia 8 d’octubre al Centre de Dinamització de Tartareu, de 11:00 a 13:00 hores, i el dissabte dia 9 a la Cova Gran de Santa Linya, sortida des del pàrquing de la Cova a les 11.00 hores.