NOTICIES

Commemoració Dia Internacional de la Dona

El proper dissabte dia 11 de març al Local Social de Vilanova de la Sal, es celebrara un "Show Cooking" a càrrec Txica Dxef i un maridatge de vins del Monestir de Les Avellanes. Amb una mirada feminista platets que recordaran a la padrina, la mare, la tieta.... plats d'abans amb una mirada actual. Activitat oberta a tots els veïns i veïnes. Cal inscripció prèvia al teléfon de l'Ajuntament: 973 454 004, dia màxim per apuntar-se dimecres dia 8.

JORNADES DE NETEJA POPULAR

Dins de la campanya LET'S CLEAN UP EUROPE!, els pobles de Les Avellanes i Santa Linya, durant a terme del dissabte dia 14 de maig durant la tarda una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la nauta i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquest residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc...

Xocolatades populars per Ucraïna

Des del Municipi de Les Avellanes i Santa Linya diem "No a la guerra" i ens solidaritzem amb el poble ucraïnès organitzant una xocolatada solidaria a cada poble del municipi a Les Avellanes, Santa Linya, Tartareu i Vilanova de la Sal. Els organitzadors són les associacions culturals on tot el recaptat en l’acció humanitària s’ingressarà en el compte que ha creat Creu Roja de La Noguera per aquesta finalitat. Us convidem a tots a participar.