Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Presa de possesió de les parròquies del municipi per Mn. Alfons Velásques Castañeda i Mn. Antoni Baldomà Molins.

DILLUNS 14 DESEMBRE 2020

El passat dissabte, 12 de desembre de 2020, va tenir lloc a l’església del Monestir d’Avellanes la presa de possessió de Mn. Alfons Velásquez Castañeda i de Mn. Antoni Baldomà Molins, com a Rector i Diaca adscrit, respectivament,  de les parròquies de Les Avellanes, Santa Linya, Tartareu i Vilanova de la Sal.

La celebració eucarística del diumenge tercer d’Advent, en el marc de la qual tingué lloc la presa de possessió, fou presidida per Mn. Alfons Velásquez. Van concelebrar Mn. Joan Pujol Balcells, Arxiprest de Balaguer i Mn. Ermengol Donisa Nat, que ha estat Rector fins ara de les quatre parròquies esmentades, i Mn. Antoni Baldomà.

Es va agrair la presència a l’acte de les autoritats assistents, en especial de l’Alcaldessa de Les Avellanes i Santa Linya, la Sra. Lídia Ber Salmons i de la Comunitat Marista, col·laboradora en aquest esdeveniment, i de la resta de participants en l’acte.

Mn. Ermengol va expressar el seu agraïment a les persones que l’han ajudat en el desenvolupament del seu ministeri pastoral al llarg de tots aquests anys en les esmentades parròquies, els mossens van saludar i conversar amb els fidels, cloent així aquest esdeveniment.